IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, October 7, 2017

Tupperware Katalog Oktober 2017 - Daftar Sebagai agen jualan team power

PELUANG TERBUKA LUAS

- Assalammualaikum dan salam sejahtera.

.

Ringkas dan padat apa yang saya nak perkatakan..

.

No. 1 - Saya nak pelawa anda yang ingin dan berhasrat nak cari extra INCOME secara part TIME atau pun Full TIME.. boleh cuba dan niaga produk yang saya juga jual. iaitu TUPPERWARE.


No.2 - Soal modal dan tak pandai perkara kedua. modal boleh cari, dan tak pandai boleh belajar. Paling PENTING. anda KUAT BERUSAHA !!. kalau anda kuat berusaha.. niagalah apa sahaja dan strategi yang BETUL pasti membuah HASIL

.

No.3 - Daftar dengan saya Tupperware Syamputra Razali untuk ketahui FORMULA kejayaan TEAM POWER. Saya tak ada sikit pun nak sorok. semua saya ceritakan dan anda yang menentukan apa yang anda nak selepas itu.

.

Jadi, Jangan bertangguh lagi..

Click sekarang untuk daftar sebagai agen Jualan Tupperware dan buat duit dengan TUPPERWARE.

.

click sini..

www.wasap.my/60132230082/saya+Nak+Join+Jual+TUPPERWARE+Sekarang+dengan+TEAM+POWER

.

Call pun boleh

0123993947


p/s.. Boleh dapatkan keluaran 6 okt 2017 untuk kisah saya didalam MINGGUAN WANITA

#mingguanwanita

#syamputrarazali


https://www.facebook.com/tupperwaresyamputrarazali/posts/1416477241735286



Ramai betul orang yang msg dan usha saya dan ada pun yang paksa sampai saya rimas..

“jom lah syam join XXX(jenama) ngan aku.. mesti ko boleh meletop punya.. sebab XXX(jenama) ada pencen taw..”

.. ini dialog seorang kawan lelaki bile jumpa dia dan dalam fone jugak.. aku jawab “insyallah.. mana tahu suatu hari nanti..”

..

ada jugak yang tak putus asa ajak aku masuk jual YYYY(jenama) dan cakap “syam.. jual benda ini lagi untung 2 kali ganda dari jual tupperware syam.. nanti ko suruh semua TEAM POWER ko masuk bawah ko.. sure masyuk..” - dialog ini memang kekadang buat aku nak marah sebab nak keji aku punya pekerjaan jual barang plastik nie.. nak je aku jawab “dengan jual plastik untung sikit nie lah aku dah dapat beli rumah 3 bijik. 2 dari rumah tu cash”.. kalau aku cakap.. nanti takbur plak. biar kita layan je. jangan mendongak langit bile bercakap. biar poket kita yang berbicara..

.

ada jugak yang cakap macam nie “Napa lah ko jual plastik nie syam.. berapa sen pun ko dapat. aku tengok semua dah jual murah kat facebuk..” - yang ini memang jenis yang cakap nampak baik tapi dia sendiri campak taik kat muka dia. dengan 1-2 sen lah yang bagi aku makan, bayar hutang dan bagi mak ayah aku tiap tiap bulan. syukur dapat rezeki yang sedikit tapi berkat.

.

kalau ikut kan memang banyak betul kata kata yang jadi syaitan membisik kat telinga aku. aku dah buat keputusan untuk jual tupperware ini selagi ia memberi aku peluang buat duit.. orang lain mungkin dah jutawan sebab jual jet pejuang dan jual kapal terbang. tapi mampukah aku untuk memulakan langkah pertama. aku nak terus berlari dengan TUPPERWARE bukan sebab taksub tetapi aku dah cukup masak dengan selok belok bisness ini. kalau aku lompat ke bisness lain.. demi nak keuntungan.. aku akan kehilangan zaman kehidupan aku. hidup tak lama. bukan untuk kaya sampai rumah sebesar taj mahal.. hidup dan bekerja saling melengkapi.. reseki untuk hidup sempurna dan reseki hasil kerja kuat untuk bantu orang lain bila memerlukan. jangan jadi hamba duit tapi carilah duit untuk membina kehidupan dan mengangkat martabat diri, bangsa dan agama. dengan duit kita boleh membantu.. yang buntu.. dengan duit kita boleh mewarna hidup jadi sempurna..

.

sebagai kesimpulannya..

“JOM jadi agen jualan Tupperware”

.

penat dah aku bercerita. kalau korang masih lagi “tunggulah..”.. rezeki punya cakap “boleh blah”..

.

jangan marah taw..

memang niat nak bagi korang sentap..

.

okla korang..

selamat malam ...

bye bye

- Syamputra Razali TP -

#esokbelimingguanwanitataw

#syamputramembebel



































No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH