IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, May 29, 2017

Tupperware Malaysia Online : Training Syamputra Razali Team Power Sabtu ini.

Assalam semua..
hari ini saya nak buka peluang untuk anda mengikuti kursus atau training 2 jam (bulan poser) yang bakal berlangsung di Stokis Tupperware Aman Suria Petaling Jaya pada sabtu ini.

STRATEGI BARU Untuk Saya SHARE
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hari Sabtu ini, saya bercadang nak mengadakan 1 class Marketing / Training untuk :
1. Cara dapat Recruit dengan MUDAH
2. Rahsia sales Beribu
3. Tips memujuk downline come back
.
Sekiranya ada sambutan, saya akan laksanakan di Stokis Tupperware Aman Suria (Petaling Jaya). Cadangan masa 11 pagi - 1 ptg. (3 jun 2017)
.
P/s Jika anda serius. Saya boleh tunggu di LRT Putra Kelana Jaya dan bawa anda bersama sama. Itu iktiyar saya untuk bantu anda yang naik public transport.
.
Sekiranya berminat dan nak join. 10 orang sahaja saya perlukan. (Senang fokus). Pakai handphone sahaja.
.
Jom whats app saya yer
---> www.wasap.my/+60123993947
---> www.wasap.my/+60123993947
---> www.wasap.my/+60123993947
.
Pelaburan masa anda hari ini, penentu poket anda akan datang.


saya juga buka peluang anda untuk join bersama kami TEAM POWER
 
 ORANG KAYA TOLONG JANGAN BACA !!
.
Saya nak Bongkarkan RAHSIA dapat order setiap hari begini !! Saya dah jumpa formula ini. Kepada anda yang dah lama nak Masuk AHLI Tupperware. Ketahuilah, jadi ahli ini BANYAK faedah dan keuntungannya.
1. Diskaun 25% semua barang
2. Komisen dalam acc bank dapat 3-8% ( tak semua orang nak cerita benda ini)..
.
Cukup lah 2 faedah je.. nanti kalau saya lebih lebih citer macam dapat kereta honda civic free, melancong dah 10 negara.. nanti korang berdarah telinga pulak. Jadi, saya nak MENYERU !!! Anda yang masih ber NANTI - NANTI.. laburlah sikit duit tu jadi ahli
* jadi ahli dapat barang.. bukan kosong kosong
.
Kalau anda ada kesungguhan nak extra income. Ini whats app saya yer
Wasap.my/60123993947
Wasap.my/60123993947
Wasap.my/60123993947
.
jangan risau. Saya akan bantu anda sekiranya anda ingin dibantu !!











 jom tracking !!.. esok last day.. harus kita tracking downline team organisasi kita..





 inilah muka saya yang tak mandi menghantar kek set yang.. namanya mala..
.Kerana customer yang disayangi. Celik je mata.. air liur basi meleleh kat bibir. Mata bertaik mata. Aku redah jumpa customer yang dah tunggu 30 minit. Cuak giler. Makan sahur sikit punya banyak. Bantai tidur dan terus lupa ada janji. Memang customer ini baik. Abg 50 set kek tupperware relax je. Tq puan mala, nanti saya yakin.. 500 set next order.. customer nie beli intan berlian gituew. Rupanya kawan sekolah aku!! Smk taman kosas ampang.
. Hehhehehe jejak kasi sangat kan..
Tak mandi ---> rahsia kejayaan




 Assalam semua pencinta Produk Tupperware

.Nama saya Syamputra Razali, saya merupakan seorang agen jualan produk Tupperware.

.Saya ingin mencari Anda yang berminat untuk menjalankan perniagaan dan menjadi Business Partner saya dalam Organisasi saya iaitu TEAM POWER.

TEAM POWER sudah 8 tahun di Malaysia dan telah melahirkan ramai usahawan berjaya dengan formula yang kami kongsi dan kami gunakan. Kami merupakan peneraju perniagaan Tupperware secara ONLINE dengan mempunyai lebih 7000 ahli yang berdaftar dibawah kami.
.
Saya membuka peluang kepada anda untuk menjadi sebahagian dari Keluarga kami. Hubungi wakil TEAM POWER seluruh Malaysia, Brunei dan Indonesia yang menggunakan hujung nama "TP"


inilah lokasi asembly dan training yang bakal diadakan.. selesa dan menarik..







 MISI KUMPUL PEMINAT TUPPERWARE
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Saya sedang mengumpulkan ribuan PEMINAT TUPPERWARE dalam telegram dan dalam group tu kita boleh tukar fikiran dan juga saya akn buat lelongan harga hati ke hati. Kalau saya cerita kat sini nanti.. bikin nangis orang.. tak baik plak.. kengkawan lain nak niaga. Tapi saya nak jual kat peminat Tupperware sahaja. Click sahaja di bawah ini dan terus masuk ke TELEGRAM !! Jumpa disana !!
www.bit.ly/PeminatTupperware
www.bit.ly/PeminatTupperware
www.bit.ly/PeminatTupperware























No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH