IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Thursday, May 11, 2017

Promosi New Katalog Tupperware Mei - Jun 2017

Assalammualaikum..

Apa khabar semua pencinta tupperware. Saya bulan nie betul betul teruja dengan promosi tupperware yang dah lama saya nantikan. Iaitu set pink yang betul menawan kalbu. Selain tu cake taker yang dah 8 tahun saya tunggu kali ini keluar. Memang menarik dan sangat sangat berbaloi..

Oklah.. untuk anda yang nak buat hamper. Boleh beritahu saya yer. Harus saya akan buat dengan terbaik ya.. super cantik..

Ini hamper start ngan rm10 sahaja sampai hamper ikut permintaan dan budget anda.



Semua hamper ini FREE delevery di area KL sahaj. Kalau luar KL post pun tak mahal.

Oklah. Ini katalog yang anda dah nak tengok kan..


Ok. Ada jugak gambar real yang saya nak share


Jadinya.. mesti orang kata.. mahal dan mahal. Sebenarnya. Harga barang tupperware ini tak la mahal.. kita anda jadi ahli.. banyak faedahnyer

. Antaranya anda dapat diskaun 25% setiap item didalam katalog dan anda akan dpt banyak faedah seperti trip melancong percuma dan juga banyak lagi.


Nak berniaga nie perlukan strategi dan saya dah cari strategi ini dan saya nak share ngan anda semua yang betul betul berminat. Ayuh !!!

Hubungi saya 012-3993947

Syamputra Razali

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH