IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, January 11, 2017

Sasaran Tahun 2017 : RM6.2 million Tupperware target 2017 Syamputra Razali

Assalam
orang kata
Think BIG dan Dream Big dan Action BIG
tahun 2014 saya berjaya mendapat award rainbow award dan masa tu saya mengumpulkan sales tahunan RM6.1 million
dan tahun ini saya nak naik maju untuk 0.1 million menjadikan 6.2 million
matlamat saya juga melahirkan 163 director baru selama setahun ini..'
inilah saya sedaya upaya untuk menjejaki ramai orang yang bersama saya untuk mencipta kejayaan seterusnya boleh jaga income berpuluh ribu








No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH