IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, January 9, 2017

Azam Tahun Baru 2017 : Tupperware Team Power Malaysia akan lebih mengorak langkah

assalam
apa khabar semua..
inilah entry pertama saya diawal tahun 2017
sesungguhnya tahn 2016 mencatatkan pengalaman manis dengan pelbagai kejayaan yang saya kecapi..
syukur diberikan bakat dan reseki ini dan saya nak imbau beberapa kejayaan yang saya dapat dalam Tupperware dan lapangan lain dalam kerja dan hobi saya..
.

inilah kejayaan yang cukup manis.. saya mewakili ribuan family team power menerima penghargaan yang cukup besar ini
menerima anugerah Chain Of Confidence iaitu anugerah paling prestij Tupperware di malam gala dinner 2016 di sunway convention centre. saya pun tak mengangka dapat anugerah segemilang ini..
memang sangat sangat terkejut, bangga, suka dan rasa sangat sangat terbayar penat lelah bertungkus lumus selama setahun dan saya yakin.. tahun 2017, Team power akan kembali melangkah dengan bergaya dan saya akan cuba melahirkan lebih ramai director hebat dan serius dalam business tupperware ini.



Memang benar orang kata "bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah". Nak jadi orang yang hidup senang ibarat menjadi peneroka dalam minda sendiri dan kita mencari giant dalam diri.
Saya merasakan kekuatan dalaman saya cukup kuat untuk mengharungi apa juga halangan dan saya akan terus meneroka keluasan minda yang belum digunakan untuk memanfaatkannya menjadi sesuatu yang bernilai.
.
Saya yakin, anda juga mahukan kejayaan dan mahukan hidup senang..
Nahhh....
Ini fone saya 0123993947 - 24 jam saya FREE untuk menerima panggilan anda !!
Salam azam baru 2017

ini pula antara kenangan kenangan yang saya kenang sepanjang saya menjalan perniagaan ini..
jom kita saksikan

Tupperware Malaysia memang sangat sangat istimewa buat saya..
boleh juga lihat katalog tupperware malaysia 2017



















No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH