IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, September 7, 2016

Mudahnya Meniaga Tupperware : Jom Ketahui Rahsia Kejayaan Jana Pendapatan Dengan Tupperware

Assalam
petang petang nie nak sikit buat luahan perasan
ye la.. dah 7 tahun sedar tak sedar dalam dunia Tupperware ini,,, dan memang orang kata.. walaupun dapat komisen dari untung seposen , dua posen.. boleh jadi ribuan ringgit..
saya mengakui benda tu..

kekadang rasa betul betul berterima kasih dengan tupperware yang dah sebati dengan saya dan sangat sangat rasa teruja dengan pencapaian yang saya capai dan memang kini.. saya dah jadi macam muka ada cop Tupperware.. memang semua dah kenal.. Syamputra Razali jual tupperware.. sedara mara dan rakan opis.. semua kawan belajar semua dah tahu.. dan asalnya.. rasa malu jugak buat bisness ginie.. ye lah.. jual barang plastik.. tapi bile kita cinta dan jadi peminat tupperware ini,. kita akan bangga jadi penjual tupperware.. sehingga cita cita saya nanti.. pelamin dibuat dari Tupperware sepenuhnya

7 tahun saya bergelumang dengan tupperware dan memang banyak sungguh pahit maung dan manis semua saya lalui.. nampak macam hebat hebat je kan pencapaian.. dibelakang pencapaian tu.. memang saya menerima macam macam ujian dan cabaran.. tapi semuanya saya tempuh dan lalui sebab saya percaya.. Allah memberikan ujian ini kepada kita sebab Allah tahu kita boleh hadapinya
.
Oklah..
dulu saya berangan nak dapat award.. syukur berjaya dah..
dulu berangan nak dapat income RM10k.. keatas.. syukur saya dapat..
dulu,, saya nak ramai director.. .. sekarang dah dapat dah..

semua yang saya angankan dah dapat..
dulu saya nak sebijik umah.. terus dapat beli 3 bijik umah dengan duit tupperware..
dulu nak opis tupperware .. jadi stor.. dah dapat dah jadi stor..

kini.. saya tinggal kan seseorang sahaja..
'suri hati sahaja".
ceewwaahhh..

oklah u olz..
saya memang nak mencari ramai orang untuk bantu mereka dalam mencari duit lebih hasil perniagaan. ini saya cube luaskan iklan saya kesemua tempat..

anda yang membaca ini kalau ada sanak sedara yang dah kena buang kerje.. yang dah kena cerai.. yang kena tinggalkan laki.. yang ibu tunggal.. yang perlukan duit..
bagitahu saya nama dia dan fone.. sure saya akan call dia dan bantu dia.. u olz yang rekemen pun saya ada hadiah special..

sebut pasal special.. saya nak cerita sikit tentang apa yang ada di stor saya.. memang barang barang yang super special aja..

nak tengok tak???

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH