IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Friday, June 10, 2016

Tupperware Malaysia Promotion Special June 2016 - Tips & Rahsia Kejayaan

Assalammualaikum..
sabtu pagi.. abang dah bangunnak kemas umah.. tapi nak dok update blog dulu.. tak nak bertangguh gituew..
oklah u olz.. sila jawab soalan iniyer.. 
Mana paling best?
Ada orang yang...
.
1. Banyak duit, tapi xde masa. Kdg2 jumpa ank pun payah. 
.
2. Banyak masa, tp xde duit. Masa bkn main byk. Tp sesak.
.
3. Takde masa, duit pun xde. Ini jeng. Dah la duit xde. Hutang keliling pinggang. Keje siang dan mlm. Tp padan byr hutang.

.
Hidup adalah pilihan. Allah dah nyatakan dlm Quran. *Sesungguhnya Allah takkan mengubah nasib sesuatu kaum, melainkan kaum itu mengubah nasib mereka sendiri*
.
Tepuk dada, tanya iman. Tepuk dada, tanya selera. Apakah aku nak lbh byk masa dgn keluarga, masa utk beribadah, dan dlm masa yg sama, aku nk punya wang yg banayk supaya keluarga bleh hidup selesa? Supaya dpt menderma lebih banyaķ terutama di bulan Ramadhan ni..
.
Yang penting, carilah rezeki dari sumber yang HALAL supaya mendapat BERKAT & berdaftar serta diluluskan kerjaan, supaya tidak timbul masalah kemudian hari. 
.
Semua org berhak tentukan masa kerja sendiri. Dan usaha serta pengorbanan 3 tahun pertama akan bg anda bebas masa, bebas wang nnt. 
.
.
Sekadar ingin berkongsi. Tiada paksaan.
Jika anda bersedia luangkan 1 jam utk mengetahui apa RAHSIA bisnes kami, mungkin bermakna... sama ada anda akan kekal dlm masalah kewangan yg skrg selamanya ATAU anda akan dapat:
.
1. komisen bulanan.
2. reward hadiah.
3. masuk cabaran buat kereta Tupperware
Tak nak ke?
(*sbenarnya boleh dapat cepat lagi dari yg dicadangkan tu.., bergantung atas usaha masing2.)
.
*jom! Sape nk berjaya, nk ada banyak masa, anda mmpunyai peluang utk bertindak, di platform yg tepat!*
.
Hanya tinggalkan no telefon ATAU whatsapp kepada saya:
.
012-3993947
012-3993947
012-3993947.
Saya akan berkongsi dengan anda secepat mungkin.

----------------------------------------------------------------
itulah 'bahan' yang abang update Facebook says pagi ini..

apa apa pun.. abg sebenarnya dah lama nak fokus orang orang yang biasa online untuk business ini..
business ini.. actually judah je.. 
kena jiwa kental dan hasilnya lumayan..

' satu senario'
- u olz,, meniaga sesuatu.. contohnya "jual kueh".. insyallah bagus business tu..

just bayangkan.. kits lena setiap hari meniaga dan barulah.. kita dapat income dan dapat untung..

katakan satu hari anda sakit.. sah sah.. tak ada orang nak ganti niaga kueh.. kalau orang tu ganti pun.. untung dia punya..

kita yang sakit tu.. tak dapat income langsung..

jadi.. kat sini, abg nak cerita sikit tentang business multilevel.. yang mana. kita secara berpasukan akan berniaga.. dan pengalaman kita itu.. kita tumpahkan kepada downline kita dan insyallah.. kita akan dapat sikit bahagian kita dari jualan downline tu.. kita bukan amek duit downline. sebab downline pun ada bahagian dia dan dia dapat.. kita dapat dari company atas kemampuan kita menjadi leader tu..

RAHSIA..
-------------
actually, says nak share rahsia says bertahan dal am business Tupperware yang para mulanya.. says pun tak akin.. 
--> ada ker orang nak beli tupperware ini?
-> hari hari ke orang nak beli tupperware

2 persoalan ini.. abg sendiri jawab.
-> setiap hari ada orang bersalin dan hari lahir.. ada jugak bersara.. bertukar kerje.. dan macam macam lagi.. kan mereka nak hadiah
-> rakyat Malaysia kan 32 juta.. takkan tak ada 0.000001% orang nak beli tupperware abang

itu bab jualan..
belum bab mencari agen jualan.. memang mudah dan ada rahsianya..

so.. abg nam offer u old yang baca entry ini.. agar JOIN team power yang abg tubuhkan dulu ini.. TEAM POWER ini memang khas untuk golongan Online dan rata rata menjalankan perniagaan secara online dan part time

oklah.. abg bagi dan share TIPS pagi pagi ini..
nak tak??

salam semua..
saya dengan bangganya.. saya persembahkan..
logo yang menjadi cover fb saya//

inilah dia cover yang saya buat ala ala wajah baru..


hari ini poster orang mengandung aku buat untuk menggalakkan downline recruite dan menggalakkan kita semua mencari orang.. dan ajak dia join.

sekarang.. semakin ramai orang yang nak mencari pendapatan dan ramai yang nak jalan mudah untuk kaya dan berjaya.. mereka langsung tak nak berniaga dan nak duit tu jatuh tanpa buat apa apa.. pendapatan pasif lah kata mereka.. 

kalau tak berusaha.. bisness apa pun sama je.. kita kena berusaha pada permulaam dan dan berjuang selagi ada nadi dijasad kita..

memang ada yang kaya raya dengan duduk sahaja.. tetapi kita mampu ke jadi macam tu.//. baik mereka suruh family members mereka.. mereka pun bertarung dan sungguh sungguh bertempur dengan masa dan tenaga nak berjaya.

saya yakin dengan bisness tupperware ini yang saya fikir ia sangat kena dengan minat dan semangat saya sebagai seorang yang memiliki dunia merketing..


syukur.. poster saya yang menarik orang utk masuk dalam whats app mendapat sambutan luar jangkaan.. insyallah minggu ini start untuk mula toturial...
jom join..


saya bersyukur kerana ramainya orang masuk berduyun ke blog saya ini dan dari merata rata datangnya.. inilah dikatakan usaha tangga kejayaan..


saya pernah guna poster ini.. cantek juga..
semoga semua warga TEAM POWER success.. insyallah..



ini antara motivasi yang saya boleh kongsikan..

5 cara atasi MASALAH ME RECRUIT new Consultant

1. Nak jelaskan kehebatan menjadi ahli
 inilah masalah yang saya rasa sangat leceh.. bile orang yang nak jadi ahli banyak bertanya.. tentang apa kelebihan nak jadi ahli. apa yang kita dapat bile jadi ahli Tupperware.. dan macam macam lagi.. tapi saya  melayan mereka dengan cukup bagus dan menggunakan ayat ayat yang  mengeluarkan aura yang positif.. memang akhirnya kini.. tak perlu saya  nak bagi tahu apa kehebatan.. mereka terus kata nak jadi ahli.. nak nak bayar macam mana.. paling best,.. ada yang terus bayar dalam account dan terus bagi tahu.. memang mengujakan.. apakah mereka sudah explore sebelum ini dan memilih TEAM POWER sebagai team mereka.. dan saya cukup bersemangat sebab kini.. setiap hari ada sahaja orang msg nak menjadi ahli.. dan bulan lepas sahaja saya menerima lebih 45 orang jadi ahli baru under saya dan total organization lebih 120 orang.. bulan lepas dimenangi oleh Hyqal yang sangat rajin menyergah orang di kenduri kendara..
hyqal nie juru gambar kahwen,.. dan sangat expert bab me recruit..
untuk ke tips seterusnya.. click dibawah ini... untuk ke TIPS 2 - 5..





click untuk ikuti cerita seterusnya...   
2. Nak explain apa dapat kalau jadi ahli
 recruit.. dahulu semua kata susah.. kini saya merasakan.. RECRUIT ahli lebih mudah dari membuat sales.. sebab membuat sales secara online dah terlalu ramai.. dan merecruit orang tak nak fokus.. padahal.. dengan recruit yang ramai.. kita akan banyak sales..  contohnya.. HAYATI tupperware.. telah merucruit lebih 25 orang bulan lepas dan melahirkan 1 orang director dan ada 4 orang DIQ.. beliau fokus untuk buat recruit dan akhirnya beliau berjaya mendapat sales paling tinggi iaitu 23 ribu bulan lepas.. terus mendapat TOP 5 dalam senarai top sales TEAM POWER.. dan untuk bulan mei.. ada 12 orang director yang berjaya melepasi sales 10 ribu dan 10 recruit !!!.. memang mereka hebat..
berbalik persoalan nak explain apa bile orang tanya nak jadi ahli.. jawapannyer adalah Dapat KIT BEG.. dahulu .. zaman saya ala ala susah baru nak buat bisness Tupperware ini.. saya bagi hadiah Tshirt dan apa sahaja yang saya ada dirumah.. bahan bahan yang saya dapat FREE.. contohnya majalah.. hadiah orang kahwen.. dan macam macam.. dan mereka yang jadi ahli sebenarnyer  tak kisah sebab mereka bukan nak hadiah pun tapi mereka nak penghargaan dan rasa dihargai.. bagi je lah sudu ala ala 50 sen.. mereka tetap suka dan bersyukur.. jadi..  bagi extra gift mana yang termampu.. jangan bagi rice dispenser plak.. itu memang menjunamkan diri sendiri ke gaung kegilaan..
3. Nak melayan mereka yang demand nak extra hadiah ala ala besarrr
 recruit.. dan  bakal new member yang demand hadiah.. nak hadiah itu lah. ini lah.. dulu saya layan jugak orang macam nie.. nak hadiah level.. dan hadiah FREE dari paris.. nak hadiah Pink.. semua dia demand.. bile kita daftar dan bagi hadiah siap POST kit beg free.. RM150 pun langsung dia tak buat.. lepas tu macam macam lah alasan dia keluarkan.. tak pandai la.. tak tahu la.. .. memang frust jugak.. tapi lama lama.. bile kita tak tahu.. sebenarnyer.. orang yang nak berjaya.. bukan orang yang meminta minta.. lebih baik saya amek orang yang nak buat tapi tak ada modal.. dari orang yang anggap RM70 tu terlalu besar sampai nak hadiah extra itu ini.. so sad.. sepanjang pengalaman saya.. orang yang suke meminta minta ini memang tak lama.. sebab buat sikit sales.. dah dia mintak.. kalau dia baru buat RM1000.. entah entah dia nak mintak hadiah kereta.. so.. kepada anda yang suke minta minta.. ingat lah. RM70 tu untuk pendaftaran dan post kit beg kena bayar.. dan macam macam lagi.. syukur lah dapat hadiah walaupun kecik..
4. Nak mintak RM70 di bank
 kekadang bile nak cari orang masuk ahli Tupperware, kita berdepan dengan orang yang liat membayar.. saya pernah kena.. seorang nie. memang nak suruh saya dahulukan duit RM70 dan janji nak bayar.. lepas saya daftar.. dia kata dia tak sedia lagi.. dan padahal.. saya dah daftar dah.. dan ini yang buat kita angin.. so.. bile berdepan dengan orang yang liat nak bayar RM70.. bermakna .. nanti kalau ada apa apa event dan nak beli barang pun.. COMFIRM mesti liat nak kuar duit.. orang macam nie perlu dijauhkan dan diawasi.. jangan kita dahulukan duit kita kalau kita tak benar benar kenal dia.. dan satu lagi.. JANGAN TAKUT dan malu nak TUNTUT hutang.. kekadang mereka nie lupa dan memang nak halal jer.. so.. awas.. daftar orang.. biar duit masuk dahulu.. biar kita hilang recruit dari dapat orang yang ala ala sebegini.. tapi kena ada budi bicara juga.. kalau adek beradik atau kawan yang bersingguh sungguh nak buat.. saya sanggup TAJA sahaja dia.. tak payah bayar pun saya sanggup sebab dia komited.. so.. tepuk dada kenal dia..
5. Nak mintak salinan IC
Satu perkara yang saya anggap dulu paling sukar ... ialah nak mintak IC.. dulu susahnyer nak mintak ic.. sebab orang TAKUT nak bagi .. takut kita salah guna..
banyak jugak reject saya bile saya mintak IC terus senyap dan tahu tahu je.. dah daftar.. so.. apa yang saya belajar.. saya gunakan 1 cara yang cukup berkesan untuk mintak IC agar dia tak rasa takut.. nak tahu  caranya>? .. jom ke party dan seminar saya.. macam mana cara nak recruit ?..





----------------------------------------------------------------------------------------------------

Salam semua
Bile sebut "penjual tupperware".. ada dikalangan kita yang sangat memandang rendah kepada kita seumpama kita menjaja barang yang melucukan..

Kemungkinan orang tak tahu menahu tentang tupperware ... menganggap tupperware adalah bekas makanan yang murah seperti barangan dipasar.
Hakikat nya.. tupperware sangat mempuntai prestij yang tersendiri..
Saya teringat saat dulu dulu.. ramai yang menyindir saya dan mengejek saya sangat lucu meniaga tupperware yang mana macam tak kena sebagai lelaki yang berprofesyen pensyarah.. meniaga tupperware. Bagi saya.. tupperware ini sangat baik utk kesihatan dan persekitaran..
Berkisar tentang kisah saya diperli dan di
Pandang enteng sangat membuat saya semangat utk berjaya..
Dan memang betul.. kejayaan hadir dengan pakej dugaan.. saya berani katakan dugaan datang dalam perlbagai bentuk dan tabahlah hadapinya walaupun berendam airmata
Selama 5 tahun saya membuat pelaburan masa dan apa sahaja.. akhirnya.. semua impian dalam tupperware saya dah dapat..
1. Melancong keluar negara.. di asia.. dan eropah.. saya suke 2 tempat.. di eropah dan korea.. sangat best.. ke china pun dah hampir 3 kali.. syukur..
2. Cek komisen yang mencecah puluhan ribu.. saya pernah mendapat cek dalam sebulan RM 21 ribu dan sangat sangat teruja.. dan saya terus boleh membantu diri sendiri untuk urusan kewangan
3. Hantar mak ayah ke Makkah.. alhamdulillah.. sasaran melunaskan bayaran tabung haji telah berjaya saya buat.. dan kini saya menunggu pihak tabung haji menerima ayah dan mak saya ke tanah suci..
4. Anugerah didalam tupperware.. iaitu rainbow award .. dan saya juga di berikan anugerah rank up.. AED dan ED.. syukur alhamdulillah.. anugerah yang sangat dinanti nantikan..
5. Kereta percuma iaitu Honda civic adalah hadiah aidilfitri 2014 yang sangat mengujakan.. bayangkan saya dapat free rm139k harga kereta dan setiap bulan dapat duit minyak.. OMG.. sangat awesome..
6. Hubungan silaturrahim.. hubungan kawan.. dan pelanggan menjadi kawan saya cukup ramai.. dan saya sangat mempunyai kenalan seluruh Malaysia..
Jadi.. bagi saya.. orang yang melihat kita sebelah mata dulu dulu.. sebenarnya.. dialah TIN KOSONG dan dia masih ditakuk yang sama.. tanpa perubahan..
Jadi mulai hari ini.. ini adalah cerita diari kehidupan saya dan saya harap anda terus bersama saya.. mana tahu boleh jadi downline saya.. dan sama sama berjaya..







mesti ramai tak caya.. saya bergambar ngan dato siti kan...
hehehehehhe


salam semua..
dalam kita bersuke ria.. ada juga rakan dan ahli keluarga kita sedang demam dan juga dalam keadaan yang tidak berapa sihat
semoga kita mendoakan agar mereka kembali sembuh..


Inilah Idola saya.. semangatnya dalam perniagaan dengan bakat yang dia ada.. ternyata membuahkan hasil.. Tahniah aflin..













Bulan ini saya nak lancarkan satu kempen.. JOM Ucap Tahniah.. JUT..
poster special untuk anda yang terlajak hebat dan membuatkan mata saya terbeliak bile tracking sales anda.. rata rata kemampuan luar biasa anda sangat mengujakan..



 Minggu ini banyak plak saya copy and paste poster ini.. sangat sangat mudah untuk minta butiran keahlian.. tak payah lagi saya nak susah susah mintak ic dan juga minta butiran diri ahli baru.. mudah kan.. !!




paling meletopppp kebabomm.. kempen CUCI rumah saya .. yang akan berlangsung hubung bulan ini.. dan kempen ini adalah kempen dimana siapa sahaja boleh datang dan melihat barang barang yang ada dirumah dengan harga yang sungguh berpatutan.. jomm!!!



siapa yang nak berjaya.. harus membuat kelainan pada dirinya dan tak boleh sama dengan orang lain.. walaupun barang yang diniagakan sama.. kaedah promosi yang dibuat haruslah lebih kreatif.. gunakan apa sahaja idea yang ada.. dan sangat sangat penting.. BEZA.. memang BERBEZA




 bulan ini.. saya berazam untuk mencapai sales RM700 ribu..  bulan may 2016 saya pernah mencapai RM580k.. dan kali ini saya membuat come back.. semangat berkobar kobar makin menjadi jadi untuk mencari orang yang serius dalam berniaga



bulan ini.. laptop dan moto baru menjadi sasaran.. anda ??






4 poster yang saya buat ini dengan 4 warna yang berbeza.. pilih sahaja yang mana anda nak?...


 kempen rice dispenser pun dah datang lagi.. kali ini lebih murah dan hebat.. saya meramalkan.. team saya ramai yang akan dapat pool income .. insyallah.. chaiyokkkk




 senaman pagi seperti ini dapat melegakan stresss yang ada pada diri anda.. harus diingat.. senaman muka penting dalam menentukan keremajaan..



gambar terakhir ini adalah gambar 3 tahun lepas dan gambar terkini.. gambar yang mengembalikan kenangan saya memulakan perniagaan,.. meneroka kemampuan diri dan mengutip hasil atas pelaburan 3 tahun lepas.. saya berharap ada dikalangan kita mengubah dan mencuba untuk berniaga..

mencuba adalah percuma !!


malam ini saya nak share something tentang perniagaan yang saya ceburi iaitu TUPPERWARE..

apakah rahsia yang membawa saya berjaya menubuhkan 1 team saya sendiri dan seterusnya melahirkan ramai usahawan Tupperware secara online dan berjaya..
dari cek komisen RM44 dan kini saya semakin mengorak langkah mendapat RM20 ribu sebulan..

alangkah indahnya.. jika anda yang memilikinya..??

3 tahun lepas.. saya berangan angan ini menjadi seperti "jesey" seorang perempuan cina yang menjadi orang kuat dalam advance sales.. saya perhatian caranya dan gayanya.. dan saya sedikit sebanyak menyelami.. apakah yang dikatakan.  kejayaan.. akhirnya saya dapat juga rahsianya..

saya mahu kongsikan kejayaan ini kepada rakan rakan dalam team POWER..

ada 5 Rahsia saya boleh sepantas kilat mendapat 4000 downline dalam masa 3 tahun.. dan mempunya 92 orang Director dan bergelar SED dengan pantas dan saya kira sayalah orang PERTAMA yang akan memecah tradisi.. Tanpa BCO atau stokis.. sama mampu menghasilkan jualan organisasi mencapai setengah JUTA dalam masa sebulan dan SED lelaki yang pertama di Malaysia yang mencapai SED dalam masa 3 tahun dan merupakan seorang lelaki ..

saya nak buktikan.. part time sahaja boleh mencapai gaji cek komisen sebanyak 30 ribu sebulan,.. dan saya nak buktikan yang LELAKI mampu juga berjaya seperti wanita dalam konteks kita kena gigih berusaha,,

jadi.. saya gariskan 5 RAHSIA.. Bagaimana saya BERJAYA


1. ProKe
2. YT
3. Wa
4. VV
5. PegT

untuk anda yang nak tahu.. boleh berhubung terus dengan saya... 
012-3993947
Syamputra Razali

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH