IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, May 23, 2016

Tupperware Malaysia Special Promotion : Cake Set Gift

Assalammualaikum
anda mencari ole ole semasa mengunjungi rumah sanak saudara?
maka, kami ada penyelesaiannya..




Secara esklusif, kami menawarkan RAYA GIFT SET yang benar-benar sesuai untuk diberikan sebagai buah tangan semasa menziarah serta diberikan kepada pelanggan syarikat anda.

Harga SET KEK RAYA yang mempunyai sebuah mangkuk tingkat (Tupperware) - ( 2 layer) yang mana mengandungi 2 set KEK  (Velvet & Mocha).
MANGKUK TINGKAT 2 LAYER + 2 KEK 250gram

Harga untuk setiap SET adalah RM85.00 sahaja. Untuk anda yang membeli 8 set, anda akan menerima 2 set secara PERCUMA.
BELI 8, FREE 2

Kami sangat sangat menghargai jasa baik pihak tuan/puan untuk membuat pesanan sebagai CORPORATE GIFT dan kami mempunya sesuatu yang lebih special untuk pembelian yang berskala besar.


Syamputra Razali
012-3993947


--------------------------------------------------------------

inilah yang dikatakan peluang yang hebat

saya nak bercerita sedikit tentang kehidupan saya sebelum saya join Tupperware ini..

maybe kisah ini adalah kisah yang biasa didengar .. tetapi saya nak buktikan.. segala galanya boleh berubah andai kata kita senantiasa mahu jadi yang terbaik dan berubah untuk kemajuan diri..

mesti ramai orang yang cakap
"aku buat jugak tupperware.. tapi tak dapat komisen banyak pun?.."
ada juga yang berkata

" akak dah 12 tahun buat tupperware.. masih jadi director sahaja... downline semua tidur"

saya cube bertanya pada mereka..
1. berapa orang sebulan mereka recruit?
2. apa yang mereka buat untuk memujuk downline untuk membuat sales dan daftar recruit?

jawapannye adalah
"ADALAH SIKIT.."

bile sebut "adalah sikit" maknanyer aktiviti mereka tak begitu banyak.. walhal impian mereka menggunung..
kita terus salahkan tupperware tak bagus..

cube tanya orang yang berjaya dapat 30-50k sebulan..
tanya.. berapa kerap mereka berusaha?
pastinya mereka kata HARI HARI dan selalu,, sebab mereka tahu
"banyak usaha .. BANYAK hasilnya"

saya sendiri pernah rasa down dan terus mengurangkan aktiviti niaga dan promosi sedangkan saya tahu.. saya akan semakin kurang komisen.. saya perlu kerap membuat promosi dan memperkenalkan diri saya dengan masyarakat luar yang inginkan pendapatan sampingan..

apabila saya sedar.. saya kini tak putus untuk membuat strategi perniagaan dan berkongsi dengan downline.. saya mahu mereka jugak berjaya... saya tak suke push orang tapi saya suke orang lain jugak berpendapatan yang lumayan..

secara kesimpulannya.. saya melihat.. masalah kita dalam perniagaan adalah kerana kita "MALAS" untuk berusaha dan kita suka pada perkara yang mudah.. nak dapat duit cara senang dan akhirnya duit pelaburan modal yang melayang

sebenarnya.. nak memiliki kejayaan memang tak ada jalan pintas tapi kita boleh ambil inspirasi daripada orang yang dah berjaya.. agar kita tak lakukan kesilapan yang telah dilakukan.. ini boleh memendekkan jangka waktu kita nak berjaya tu..

saya percaya.. kita kena meredah onak duri dan kita ada perisai yang boleh bantu kita.. dan bukan kita hanya menunggu dan terus menunggu.. saya yakin.. saya di track yang betul dan saya tak sabar nak mengorak langkah menuju kejayaan..

--------------------------------------------------------------------
oleh yang demikian.. saya sangat sangat berharap.. jika ada dikalangan anda yang benar - benar mahu tahu.. apakah onak duri yang saya dah lalui dan saya siap ada rahsia untuk melaluinya dengan mudah.. 
ayuh.. hubungi saya

012-3993947
Syamputra Razali

 masa dapat award dari MD Tupperware





 

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH