IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, May 23, 2016

Team Power PECAH REKOD : Tupperware Online

Assalam,
Memang semangat membara ini diteruskan dengan menulis tak henti henti.. Ye lah, dah dpt momentum nak menulis terus menulis dan tak kisah apa yang berlaku..  Dalam blog ini segala benda boleh dikongsi dan kali ini.. Saya nak share kegembiraan bile TEAM POWER diumumkan sebagai "Record Breaker in Recruit" kerana. Berjaya merecruit lebih 300 orang baru dalam masa sebulan. Jumlah ini memang memeranjatkan saya.. Dan saya rasa terharu bile mana semua bersungguh sungguh untuk mencari orang baru..



Ohhh ya. Mesti nak tahu macam mana cara mudah utk recruit. Caranya adalah dengan..

1. Buka mulot 
- rasanya kalau kita buka mulot dan bagi tahu tentang kehebatan jadi ahli dan buat bisness ini.. Mesti sedikit sebanyak orang tu akan tertarik. Kalau dia reject pun mesti suatu hari kalau dia terdetik nak beli pasti dia akan call kita..

2. Cuba merisik
- teknik merisik ini adalah teknik skodeng orang yang tak pernah buat bisness dan jugak orang dah penah berniaga. Memang kita spot dan kita akan boleh tunjukkan kejayaan yang leader kita dpt atau kejayaan kita sendiri. Tak perlu tunggu nak berjaya baru nak tunjuk kejayaan. Kejayaan dapat recruit seorang pun dah kira kejayaan..

Jom belajar marketing..


3. Spot orang ada masalah kewangan
- kalau kita boleh bantu orang yang sedang hadapi masalah dengan memberikan mereka cara nak dapat duit, pastinya mereka akan suke dan nampak jalannya. Orang begini akan buat bersungguh sungguh sebab matlamat mereka jelas "nak duit". Saya boleh bantu.. Nak berikan tips nak dpt komisen.

Ini antara business partner saya yang berjaya.. Seorang suri rumah dah boleh bergelar AED.. Hebat kan..


Jadinya. Kita kena tanam kan harapan beserta matlamat nak hidup lebih sempurna dan membantu orang lain.. Saya juga berazam, jika anda yang baca blog ini.. Nak tahu caranya.. Nahhh call lah saya 0123993947 
Ini geng diva dari tawau, sabah

Ini geng dari pantai timur plak..


Bersama honda jazz.. Sangat sangat berinspirasi..


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH