IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, May 23, 2016

Sasaran 1 juta sales tidak mustahil : tupperware brands malaysiabersama syamputra razali

Assalam
Saat ini saya dihadapan kolam renang di celebrity fitness. Saya invest setiap bulan rm200 utk mereward diri di kolam yang tak sangat tercemar. Kat kolam nie saya dapat ilham utk menulis.

Baiklah. Dah lama sangat saya tonggalkan blog nie bersawang dan saya sangat sangat tak sabar nak menulis dan insyallah kali ini saya menulis dengan penuh keseronokkan.



Ohh ya
Hari ini 23 mei 2016 hari penuh bersejarah sebab dalam account saya ada lebih RM100k. Memang tak sangka kalau ada 9 kali ganda dah pun jdi jutawan. Saya keluarkan  RM99k utk beli umah dan saya tak sabar nak buka kedai stor saya dan di situ saya nak buat keje mengepos dan buat keje membalut hamper dan sebagainya..



Setelah sekian lama saya berjimat dan menabung, akhirnya saya berjaya juga mendapat rumah ke 3 dan saya sungguh tak percaya bila mana saya duit hasil niaga PART TIME tupperware boleh membeli rumah dan saya beli umah ke 2 dan ke 3 dengan cash.. 

Saya memang terpanggil nak tulis blog ininsebab nak menyeru anda yang masih menyewa umah segera tanam azam utk ada umah sendiri dan beli rumah walaupun murah atau lelong..

Kenapa sahaja dengan kedai bergerak saya ini.. Kemana sahaja saya akan bawa dan saya nak share kegembiraan utk pencapaian bulan mei dimana saya berjaya di nobatkan sebagai rekod breaker yang mana saya berjaya mendaftar lebih 300 orang dalam masa sebulan. Saya cukup cukup teruja bile dapat anugerah ini di conference executive tupperware di subang jaya.


Inilah yang membuatkan saya bersemangatbutk terus mencipta kejayaan.  Saya tak akan mengundur malh akan maju kehadapan dan dihadapan punya keindahan yang pasti milik saya.

Syukur juga AED pertama dalam team power iaitu sharifah aini, turut sama dengan saya dan best ada aini. Orangnyer positif aja..
Ini bersama champion SED utk 5 tahun dan saya akan ikut jejak dia utk first in Malaysia. Semoga diperkenankan Allah.

Saya juga dipanggil on stage utk bersama sama jason membuat party di atas stage dan ini satu penghargaan buat saya..

Cerita sikit hujung minggu ini ke kemaman dan bertemu dengan usahawan kemaman dan saya share sikit tentang ilmu niaga di fb, instagram dan juga di whasta app dan saya merasakan mereka sangat ikhlas dan hebat. 

Saya juga turun sempat berjumpa dengan fifi yang stay di paka, ganu. Memang hebat dan luar biasa suri rumah ini sebab salesnyer sudah hampir menjadikan beliau director fast track. Syabass..

Ohh ya
Kepada anda yang nak join, meh la join cepat cepat. Nak tunggu apa lagi..
Orang dah ke bulan.. Anda??

Syamputra Razali


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH