IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Saturday, May 28, 2016

Part time niaga Tupperware - Boleh berjaya ker?

Assalam
Malam nie sebelum tido abg nak bagitahu. Penjenamaan semula nama syamputra razali kini dikenali sebagai ABG JUAL TUPPERWARE. Maybe lebih cachy gituew..

Oklah, malam nie isu tentang keje dan niaga secara part time dalam business tupperware ini apakah boleh success!!.

Jawapannya adalah TIDAK !!
Selalunya niaga tupperware ni melibatkan  stokis, pergi stokis dan post barang. Ada juga buat roadshow.
Kalau kita makan gaji. Bile masa nak g stokis?? Bile masa nak post barang?? Bila masa nak buat roadshow??
Semua alasan ini akan buat orang tu tak berjaya. Dan statistik orang berjaya jarang sekali orang part time.


Dulu , saya memang percaya statement tu sebab dunia perniagaan tak ada facebook dan kita masih amalkan. Jualan secara bersemuka. Namun kini dahnberubah, bisness online mampu memberi impak yang besar kepada perniagaan kita.

Saya dah BUKTIKAN dengan part time dan seorang lelaki, tiada yang mustahil utk berjaya. Biarpun part time saya bukan nak berlagak saya dapat income 5 angka dan kepala nyer adalah 2 dan mengerak langkah sales dalam 1 juta dan saya perlu lebih gigih dan kuat. Saya kena bina empayar TEAM POWER dengan teguh dan saya akan lihat ramai orang dibawah TEAM POWER mendapat pendapatan besar⛄️ itulAh matlamat saya..


Laku jugak OT bunga nie sampai 7 set. Dasyat..
Cantik kan.. Harganya pun berpatutan RM150.


Ohh ya.. Esok hari persaraan encik ali dan khai yang berhenti kerja sebab dah nekad nak buat bisness insurance kita

Inilah encik ali. Orangnya baik sangat..
Rajin dan komited..


Skrg saya kemaruk nak buat quiz dan sediakan hadiah utk anda..

Setakat 26 tadi. Ada 5 hari dalam bulan mei. Jom semua.. Kita pecah rekod. Tahniah!! 

Sungguh mengejutkan tiket ke kelantan dah abis. Terpaksa esok pagi. Semoga sampai dengan selamat yerr

Jom jumpa di sana


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH