IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Monday, May 23, 2016

Misi membantu suri rumah dapat duit raya : tupperware malaysia online

Assalammualaikum
Kadang kadang saya mengelamun memikirkan apakah tujuan saya masuk bisness ini dan apakah yang saya mahu.

Saya mahu bebas dari cengkaman hutang dan syukur saya telah pun berjaya melangsaikan semua hutang saya dan kini saya menoleh downline saya yang mana masih ramai yang tak berjaya nak dpt pendapatan yg diharapkan. Jadinya saya ingin melancarkan beberapa kempen yang diharapkan mampu menjadikan downline saya bersemangat waja dan kental..

Antara kelainan adalah saya nak coaching insentif kepada mereka melalui whats app dan saya memberikan kedah dan cara bermula. Insyallah, motivasi mereka akan kekal untuk mereka gigih berusaha.

Saya juga memang berniat dan misi nak membantu ramai orang untuk mahir dalam IT dan perniagaan online. Insyallah pasti boleh berjaya.
Training di HQ sgt memberi kesan kepada director untuk menjual water filter.


Memberikan tips dalam mengarang ayat cinta dalam pemasaran juga adalah salah satu strategi untuk saya memantapkan motivasi mereka. Semestinya mereka perlukan bimbingan yang khusus dan tips dalam marketing tupperware secara online

Saya juga sangat berbangga bile dipilih sebagai editor dalam penerbitan buku 50 ikon MARA yang mana saya sangat teruka.

Selain dari itu, saya juga nak ingatkan kepada semua downline saya. Agar tidak menjual tupperware dibawah harga membeli kerana kuatir akan ada salah faham yang menimbulkan ketidak sedapan hati pesaing.

Seperti biasa.. Saya nak tunjukkan cara saya promosikan sesuatu item. Syukur dah semakin ramai yg ikut. Semoga team power terus maju mengorak langkah.

Ini kit beg keahlian yang baru. RM78 sahaja dan sangat sangat berbaloi bile mendapat 1 touch dan freeZer mate . Boleh hubungi saya utk daftar keahlian.
0123993947 syamputra razali

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH