IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Friday, April 22, 2016

Tupperware Malaysia : Rahsia Buat DUIT dengan Tupperware

Assalammualaikum
Apa khabar anda yang melayari blog saya ini..
Saya sedang lepas makan kat area gerai makan depan UITM shah alam.
Tadi baru je abis tengok show semindinal maha raja lawak dan semestinya memang best..

Hari ini kerje kat HQ, meeting nak buat buku ikon mara. Diorang anggap saya nie expert bab buat karangan bahasa ala ala ayat bombastik gituew.
Saya memberi idea MERCU untuk buku tu. X tahu la mereka nak yang mana..

Ohh ya. Sempat jugak nak baiki laptop yang terjatuh dan Allah sayangkan saya dengan tetibe je laptop yang baru nak digantikan led tu terus baik. Keajaiban..
Save duit sikit

Ohh sebut pasal duit.. Semalam saya tercicir wallet kat cititel hotel kat mid valey. Ada plak orang yg jumpa dan tak amek duit dalam wallet tu. Syukur alhamdulillah bagus sungguh orang yang amanah tu. Nak jumpa dia esok lusa

Oklah berbalik kepada maharaja lawak tadi.. Sempat jugak dok amek selfie ngan zaina zain , najib ali dan shahezy sam yang baik baik belaka. Mudah gile amek gambar ngan diorang

Memang segak orangnyer
Hari tu amek gambar masa citer polis evo. Sempat snap sekali. Yg ininamek gambar lepas kahwin..

Ohh ya.. Semalam g kilauan emas.. Jumpa plak era fazira . Memang cantek giler


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH