IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, July 8, 2015

Tupperware Malaysia : Hadiah Dari Saya sempena keahlian anda : set make up nutrimetics

Salam semua..

PERHATIAN SEMUA

🌷🌷 Dah lama nak masuk ahli?🌷🌷

🌷🌷Tak tahu nak daftar under siapa?🌷🌷

🎉🎉Tawaran paling Dasyat Tahun ini dari saya🎉🎉

=====================
Make Up Nutrimetics FREE
=====================

💥Ini koleksi saya yang say simpan, kononnya beli nak bagi bakal tunang. Tapi tak jumpa jumpa. 

💥Jadinya, dari tersadai je dalam tepak hantaran yang belum ada pemilik.. Eloklah saya beri pada anda yang nak. Sekurang kurangnya bermanfaat untuk semua..

💥Saya ada 3 set make up ini. Saya nak BAGI SAHAJA make up nutrimetics ini kepada 3 orang ahli baru yang daftar bersama saya sebelum RAYA ini. 

📞Boleh hubungi saya untuk pendaftaran dan ketahui syarat selanjutnya. Kebetulan masa mengemas rumah. Terjumpa plak benda ini. Jadikan hari raya anda berseri dan wajah secantik bidarari dengan produk ini. #nutrimetics #tupperware #tupperwaregift #tupperwareonline

📞 0123993947

Jom ke blog saya
Www.tupperwareteampower.blogspot.com. 


Inilah cara untuk menjadi ahli

Inilah make up untuk siapa yang jadi ahli dengan setiap pembelian treasure box dan juga pembelian Rm500. Hadiah ini adalah begitu exclusive

Tercapai hasrat untuk belanja mentee yang comel comel semuanya

 Inilah wall paper yang cantek di pejabat saya. Jom singgah di Pj. KKTMPJ

Inilah kek yang sangat sangat diburu. Harganya sangat murah. Harga ahli serendah Rm30 (dibundar) selepas tolak diskaun ahli. Bagi yang menjadi cst ahli sahaja..

Ini harga retailnyer. Sungguh best kan


No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH