IKLAN

IKLAN TEXT

sudikan click untuk kekayaan saya

Team Power

Team Power
Team Power Tupperware
TUPPERWARE TEAM POWER

Jom sertai TEAM POWER untuk JANA PENDAPATAN dengan Business Tupperware. Buat Duit Tanpa Modal. Salah satu cara Bisnes Internet Paling Mudah Saya sedia membantu from zero to hero !! Call & Whats app 012-3993947 (Syamputra Razali) FB : Syamputra Razali Pakcik Tupperware Tupperware Malaysia; Syamputra Razali Tupperware; 2024; Nano Nature Water Filtration System; Tupperware Malaysia Katalog; Tupperware Catalogue;Tupperware Malaysia; Tupperware Katalog 2024

Wednesday, July 1, 2015

BLOG Tupperware Saya - 1st Ranking di Google - Terima kasih pengunjung semua

πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
BERITA BAIK - Blog Saya 1st di Google
πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

🌺Memang saya tak sangka
Baru sahaja sebulan saya create Blog ini setelah saya terpaksa "STOP" blog yang saya sayang selama 4 tahun kerana blog lama telah diminta addressnya oleh pihak HQ. Saya akur kerana ia akan mengelirukan semua orang sebab ia pakai address : http://tupperwarebrandsmalaysia.com
---> http://tupperwarebrandsmalaysia.blogspot.com


🌺Walaubagaimana pun saya terpaksa buat blog baru dan menerima nasihat dari HQ. Saya bina kembali blog ini dengan semangat yang berkobar kobar. Dan hari ini saya boleh tersenyum kerana blog baru ini telah melonjak ke ranking pertama mengatasi ranking official web tupperware malaysia.

🌺Saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang melayari blog saya yang masih baru. Tak design apa apa lagi. So seronok.

🌺Semoga saya terus bersemangat menulis  tips untuk perkongsian bersama

πŸ’‹Salam sayang semua..


Inilah ranking blog saya dengan post yang menjadi tumpuan orang. Syukur sangat

Inilah blog lama saya. Sedih gituew. Tapi tetap boleh baca. Cuma x leh update dah..

Ini poster perpindahan blog

Zaman muda muda 5 tahun lepas masa saya buat blog ini. Kurus kan..

No comments:

Post a Comment

IKLAN TENGAH